2010-01-03 | 23:53:09

luuv ya bby<33.

Jag gillar min Andreas HAGGE Hagelin en jävla massa och jag kan inte sluta o tänka på dej heller..
Jag kommer alltid att finnas för dej vad som än händer dej gubben..
Jag är så sjuklt tacksam att vi fick kontakt överhuvudtaget...
Vad skulle jag göra utan dej ? Allt skulle rasa i bitar...
Killar som jag har gillat dej innan ville bara en sak å så med mej o det ville inte jag...
Men de kunde ens inte acceptera mej för den jag är eller visa hänsyn...
De körde bara på som om jag tyckte det va skönt , inte ..
Det som jag stör på mej att dem ville bara knulla inget annat...
De ville ens inte mysa . för de tog bara mej som en jävla ligg madrass. ;(.

Och sen jag/du fick syn på mej/jag dej så blev allt lugnare igen....
Tack baby för att du finns för mig och mitt stöd...
Kommer alltid ställa upp för dej vad som än händer lilla gubben......
Finns ingen annan människa än dej som är underbar på att stötta.....

Gillar dej fett mycket och jag vill allt träffa deej snart....
Vill ha sommar så man kan åka bil, äta glass och bada <333.
Och träffa dej förstås om du ahde velat det....


Jag är inte som alla andra tjejer som strular runt med olika killar...
Jag håller mej alltid till en kille och det är dej <333.

När jag väll gillar en så håller jag mig alltid till en kille ,specillt den jag gillar/älskar....

Kysssar , Pussar , Hångel o massa mys på dejj <333......

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: