2010-01-06 | 07:21:41

igår, tisdag ( 5 januari 2010 ) .

....... D E A R  -  T I S D A G .......


05 .  01 .  2010


igår tiiisadag så gjorde jag inte så mycket... Tog d3et mest lugnt om jag fråsäga mitt...
Jag satt vid datorn och sen käkade jag frukost , tror jag... ( men kommer fasen inte ihåg ) .
Jag börjar nog bli glömsker eller vad allt heter nuför tiden... ( hehe ) .

Jag kollade min bilddagbok och sen min facebook , har jag för mej.
Sen snackade jag med mor min på MSN , lille syrran Saraah och sen några till .....

Senare där på så drog jag ner till mamma och brorsan och åt korvgryta med falu&prinskorv och röd paprika i och ris till o det var jävligt gött ialla fall =))<333....
Efter det så hjälpa mor min mej och tog på lite ögonskugga för jag skulle ut på stan o möta 2st polare ...
Som sagt mina syskon .....
Sööötaste och gulligaste kärleksparet ever...  ( Josipa & Joakim kallas Jocke ) .


Jag satt där och väntade på dem för jag vill inte vara ute i kylan och vänta.
Jag och Josipa satt ner och Jocke stod upp och vi snackade lite skit om allt möjliiigt....
Det vill ni allt veta va ?? Men jag säger inget .....
Det får ni allt klura ut själkva ^^ _* .
Orka vara en skvalle-kärring till alla och det går inte jag med  på......


Sen drog vi till PIZZERIAN för de skulle käka PIZZA och dem var så snälla och bjöd mej på några slice bitar ...
Efter det så snackade syrran Josipa med ägarna på pizzerian och små garvade å Jocke med .....

Hahahahah ... " FniiiiiZzzzzzZZ " !


Efter det såå ville vi gå på bio och Jocke bara garvade och sa: Ska nog ringa mamma o han sa det några gånger med... Men men så blev det inte och han ringde aldrig...

Vi såg en ELVIS tavla som det ville eller tänkte köpa till Macke W ett ex till meeej ......
Vi var på väg hem till meej , men vi gick in i värmen och vi träffade på Pakke men hneter PATRIK , troligtvis...

Sen ringde vi Lollo och frågade vart hon var o bla bla bla.....

Orka  skriva ....

Sen mötte vi henne och sen skulle hon dra.....

PS.... Har fisit / pruttat en hel del ^^ ...
        Sorrry ... Är inte så " fin av mig " .

Sen ringde Jocke sin morsa o hon skulle hämta dem ....

Har fasen frusit nästan av mig som sagt hela kroppen....
Jag har snackat med John ocksåå...

Den senare så somnade jag....
Vaknade av att jag hade missat att blogga.....

W H A T E V E R !!!!!

Peace <333.....

Ds... har sms:at min baby med <333


tack o heejs ...
puss pusss...


 Lots of love Blondiiiiie

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: