2010-01-07 | 23:57:57

heej & go´kväll biiiitches ( : .

Nu ikväll har man då varit hos morsan och brorsan...
Jag var med min polare imorse och jag trodde att det var någon annan , men så var det inte..
Jag tänkte precis gå och lägga mej när han väll kom ...*
Denna dag har varit så sjukt seg....

Jag bloggade ett morron-inlägg och sen kollade jag min facebook och bilddagbok..
Lika dött som alltid ;/ .

När jag väll kom ner till mamma så skulle vi alla i familjen äta pannkaka , slyt och grädde...
Det va 100år sen man åt det ... och sen ska det vara kall mjölk till det med.... ( mumma ) .
Efter det så kollade jag på " NISSE , den där katten ".
Jag var sjukt trött så jag somnade nästan i soffan.....

 Lots of love Blondiiiiie
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: