2010-01-27 | 23:50:53

Gokväll alla där ute i snö-kaoset !

Shit vad det snöar ute så det går ens inte att ta sig fram.
Jag hemifrån till bion med högklackat och det gick inte så bra.
Det vräkte ner utav bara helvete.
Kommer nog bli snöstorm som det sa att det sas att det skulle bli.

Det fortsatte att snöa när jag väll gick ifrån bion med .
Jag som har astma har ju dålig kondis också.

Extra jobbigt är det med och sen när man får kall kyla i luftrören så gör det ont som baraf fan..

Nee folk ska snart sova så man orkar upp imorgon bitti.
Ska upp och jobba o hoppas att bussarna kommer fram annars får jag la allt vara hemma...

Bror min fyller 22år imörrn ...
Grattis iförskott...

Skriv gärna grattis :D o det det skulle han nog uppskatta .

Gonattt....
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: