2010-01-22 | 19:03:19

Gokväll ;)<3..

Gokväll allabdb/bloggen !



Josipa & Jocke ;D.

Nu ikväll har jag varit hos mamma och min lillebror.
Jag har käkat tacos och till efterrätt åt jag snickers och det var jättegött . Men till tacosen drack jag vatten och sen drack jag cola och det var sjukt gött , men mäktigt med.. Nu, snart ska jag vara med min lilla syrra Josipa och hennes kille Jocke och det var länge sen jag träffade syrran och han nue. De betyder en massa för mig och sen min älskade Hagge betyder massor för mig med<3333 . Men nu är jag och syrran sams igen och det känns fan skönt, men jag kommer inte bli vän med den andra saken som snackar skit om mig för sina vänner 24/7 osv. Palla med barn ungar som henne . Skönt att slippa ha henne boendes här. Enda hon var med var ju hennes kille, mer än vad hon var med mig.. Hon och Han är raderade ur mitt liv NU ialla fall .

Nu ska man iväg och hare kul med de andra istället. Vi kommer att ta en massa bilder på varandra också och vi ska babbla en massa skit ocksåå.

Kommer att nås på mobben, fall ni saknar mig allt för mycket...


                                            Baby och jag <3333.
                                               .Madde♥Hagge.

Pusssheejs <3333

2 Kommentarer
Andreas:

aww beauty =) <33333

2010-01-23 | 00:13:27
......:

ahahahhahhha ska man skratta elr gråta?



den som ser ut som en fjortis är du som tar saker för andra men du vet vad vi sagt...

2010-01-26 | 16:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: