2010-01-13 | 18:35:08

förbannad som fan.....

B J U D E R   PÅ   D E N N A   BILD !!!




Pisst off , dåligt humör !
Ingen idé att jävlas med mig ....
Idag är det inte min dag idag .

Bara för ni är på fjollornas sida så kan ni/du låta mig vara ifred istället så jag slipper att må dåligt hela tiden :@ .
Jag pallar fanimej inte mera och det är mångas fel att jag mår som jag gör nu, så kom ihåg det för fan !

Trodde ni var mina vänner , men det var bara BULLSH*T....
NU pallar inte jag mera och jag har fan fått nog av allt. .

*Grät fan på vägen hem pga att jag mår så sjukt dåligt , faan !*

Allt jag gör suger.
Jag försöker att stötta allt och alla.
Men vafan får man.
Jo skit, får man !!!
Vafan är det ni vill ?!!!!

Heeejdååe !!!! :(


Bjuder på denna bild med ..

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: