2010-01-19 | 22:19:02

19-01-2010 ( tisdag )

Vaknade kl.9.30 och drog jag mig lite i sängen.
Efter det så gick jag upp och klädde på mig o sen sminkade jag mig och allt jag skulle göra.

Sen drog jag neråt mot stan så jag snackade med mamma innan och sen när jag va nästan nere på stan.

Då har man allt fått PERNGAR idag med ;).
Weiiiii <33333.


Idag har jag blekt och klippt mitt hår ;).
Det vart sketa fint tycker ju jag då.
Kommer att lägga upp bilder här på bloggen så kan ni ju kolla själva vad ni/du tycker.

Sen drog jag hem och satt vid datorn en stund.
Efter det så mötte mamma och brorsan mig vid Hemtex och vi skulle handla gemensamt.
Saker till mig och dem till sig.

Jag har tagit det lugnt annars och sen har jag handlat lite granna med , t.ex : Godis och sådana saker =).

Jag är galen i godiiiis :D .

Jag har tänkt på min älskade Andreas HAGGE Hagelin.
Han bertyder fett mycket för mig.

Sen senare drog jag ner till mor och käkade lasagne.
Bjussade mor&bror på en halv semla och sen godis.
Morsan och jag snackade lite med + att hon diskade.
SIN DISK ALLTSÅ, INTE MIN!!!!

Jag tog lite bilder efteråt när jag väll kom hem från frissan och allt som allt blev 1050:- .

Träffade på några bekanta nere på stan så jag pallade inte att säga hej å så till alla och sen såg jag fjollan om var hon och för det första bryr jag mig inte om henne.

Jag stör mig att vissa ska vara vän med henne.
Fyfan på ren jävla äckliga svenska.
Mig kan hon ialla fall glömma som vän och syrra .

Usch , mår illa efter allt godis och shiiet ;(.
Spyr snart och sen har jag ont i huvudet med.



Hehe, just nu så busar jag med min älskade babe =).
Han betyder fett mycket för mig , bara så ni vet.
Den som rör han är död !!

He´s my boy<3333 .


Nu kommer det några nya bilder på mig!
KOMMENTERA<3.










Tack för idag !
Gonatt ;).

Pusspuss ;D


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: