2010-01-30 | 00:59:06

dikt av meej 2010.





Världen är så himla liten och det händer ingenting.
Det enda man gör är och ligger i sin säng ledsen och förtvidlad och ensam.
Ensamheten är det värsta jag vet.
Bara om man var dej så skulle allt vara så underbart och fantastiskt.
Jag skulle inte klara mej utan dej.
Du och jag mot världen i ett öppet landskap vid ett slott eller i min lr i din säng.
Jag faller medvetslös mot marken och ligger där och skakar av rädsla och gråten i halsen.
Jag skulle bara vilja ha din varma famn omkring och jag skulle säga till dej.
Lämna Mig Aldrig :'((<333.
Du är den enda på jorden jag gillar och du är den enda som vill förstå mej.
De andra bara skiter i än som om man inte fanns i livet.
Ligger och gråter och tänker på dej.
Saknar dej en hel del med <3333.
Kommer aldrig någonsin lämna dej, aldrig !!!!.
Kom Hem , NU!!!
:´(

( by; Madde.E )

KOPIERA INTE !!!!!!!!!!
Skriven av meeeej idag : 30/1-2010 !!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: