2010-01-22 | 14:49:05

ang. 21/1-2010 . Förbannad som fan !

Nu har inte jag nåt att säga er för nu har jag fått nog med allt trams.

SLuta behandla mej som en skit hela tiden när jag försöker att visa att jag bryr mej om mina medmänniskor.

Ni gör det bara värre för mej istället.

Jag är inte den typen man ska utnyttja eller tvinga till saker som jag inte vill !!!



När ska folk lära sig när jag väll säger ifrån ett NEEEEEEEJJJ !!!!

Så är det fan ett NEEEEEJ !!!!!!



Hur svårt ska det vara att fatta ????

Jag är såå förbannad på allt just nu !



Varför skulle jag vara avis/svartsjuk på dej att du är polare med en skit stövel? och Jag pallar inte att mina vänner ska gå bakom min rygg och sen snacka en massa skit att jag är "funktionshindrad" när jag fan inte är det .



Inse fakta innan för fan innan jag får utbrott på det hela .

Den som rör mina kattungar eller ska slänga dem iväggen är fan bra dumma i huvudet.



Ingen rör dem på det sättet eller säger saker om det.

Ingen ska snacka skit om mig eller min familj eller den jag gillar för jag har fått nog med patetiska saker eller skit nu.



Jag är ingen "HORA, SLYNA eller ANNAT" som vissa tror.

LÄGG ner för fan !!!!!



TACK o HEJ!!!!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: