2010-01-09 | 11:08:45

9:onde januari 2010



Hm, vad händer idag då gott folk ?

Jag ska ialla fall ta det lugnt idag för det är jätte , jättekallt ute. ( -24grader ).
Jag vaknade någon gång idag och jag tog min antideppmedicin och vatten kl. 7:35 imorse.
Jag har sovit några timmar ialla fall och min prins hade skrivit en massa på MSN .
Förlåt gubben min , var inte meningen =(.
Jag somnade =(.

JAG har kollat min bdb och sen min facebook och sen kollat min blogg ...


Sen när jag inte kunde sova mera så snackade jag med Jennifer ifrån USA på MSN .
Vi snakade allt möjligt och min engelska suger verkligen.

Efter det så gick jag ut och hämtade stollarnas saker och det var fetto kallt ute ;( .
Jag har bara chillat och sen nu har jag snackat med min mor på MSN.

Ska dra mig till henne nu hade jag tänkt och käka lite frukost.



* Ge Katterna mat och rent vatten.
* Fixa kattlådan .
* Klä på mig och borsta tänderna.
* Gå till morsan och käka frukost och snacka skit.
* Handla .

* Äta mat .
* Ta det lugnt .
* Duscha .
* BLOGGA och massa mera..


Uppdaterar mera sen..

Ha en bra dag alla...

Puss puss =)

 

  Lots of love Blondiiiiie

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: