2010-01-08 | 12:59:05

8:e januari 2010

Bilden på mej är ifrån
7/1-2010 , fast det står 7/1-2009 .



Idag så ska man ta det lilla lugna och jag har inte sovit så mycket denna natt heller...
Jag kan fanimej inte sova så slumra lite nån gång imorse och sen har jag hållt mig vaken sen dess.
Kollat lite på internet bl.a på youtube, bilddagboken och sen till sist facebook...

Inatt så snackade jag med min prins Hagge <33.
Jag gillar han mer och emr och det går inteb att beskriva i ord...

Senare idag ska jag väll ner på stan och handla lite eller om det inte blir LIDL , får se...
Jag är sjukt trött ;( .
Måste nog fan vila en stund för jag börjar allt få ont i hövvet nu =(..
Känt mej jävligt dålig som sagt hela den här veckan =/ ...

Skriver mer sen...
Gonatt alla <33.

Pusspuss <333



 Lots of love Blondiiiiie

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: