2010-01-06 | 07:31:56

6:e januari 2010

Denna bild bjuurr jag på grabbar och tjejor ;)!
Det är då jag fr.2008 (= .



God morron alla bloggare <3. Jag hoppas att ni har sovit gott och drömt sött inatt ? En annan har inte sovbit nåt än och jag vetb att det känns konstigt att vara uppe såhära dax ,men vad gör om man inte kan sova ?!! Jo man bloggar och kollar andras bloggar och läser och kommenterar... Kan väll allt hända att jag gör... Men jag får ju dock ingenting tillbaka , så det känns meningslöst att ha blogg överhuvudtaget då :( ...
Så tycker ju jag då ialla falll ... Nån som håller med mig ,eller ?!!!

Jag har käkat frukost o det gjorde ju jag för några timmar sen och jag kan inte sova...
Men det blir la att sova efter detta inlägg kanske...
Beror på när jag väll avslutar detta blogg-inlägg xD .

Jag har som sagt kollat min bilddagok och sen facebook som jag alltid gör när jag inte kan sova..
Om det har hänt nåt nytt eller gammalt eller om man har fått sig några kommentarer.....

Inte ofta det händer heller ... Ajja , whaatevvahh biiitches ******* .

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vad händer idag då nu när det är onsdag och är röddag ?!!

Några planer ?!!

Nåt roligt som har hänt ??

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Kommer nog ett extra inlägg senare sen vad jag har gjort eller ska göra..
Sorry boyz and girlz , måste pysa nu....

Baaajj Baaajj <333...

Pusss pusss ^^ .


1 Kommentarer
Malin, 19 & gravid:

Tack så mycket!

2010-01-06 | 12:32:23
URL: http://mmylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: