2010-01-04 | 07:37:30

♥ 4 januari 2010 ♥

♥ God morgon alla bloggare ♥ !
Har ni sovit gott inatt ?!
En har ialla fall inte sovit än,men jag sov innan igår en stund...
Min MSN var helt död och ingen ville snacka/prata med mej ,men ibland kan folk snacka med mig hur som helst..
Men inte iallafall och det struntar jag i...
Men jag blir jätteglad om min prins skriver å så till mej och vissa andra ocksåå...
Jag tänker påhan hela tiden och du är underbar mig älskade prins ♥Hagge♥ .
Jag ska bara ta det lugnt idag förjag har så ont imin arm när jag väll slet av mig gipset igår söndag-.....
Usch och fy... man borde kanske sova en stund iallafall ...
Vill bara ha ♥HAGGE♥ bredvid mej just nue...
Hålla om honom eller han om mej......
♥♥♥♥Miss you sexy♥♥♥♥ ....





----------------------------------------------------------------------------------------------------------




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: