2010-01-03 | 13:24:17

3 januari 2010

Hallå hallå alla läsarare... Imorse kunde jag inte jag sova ett dugg när jag väll försökte...
Jag somnade i camen när jag väll snackadce med min prins Andreas " HAGGE " Hagelin <33. Det känns lite skämmigt och pinsamt och somna i  framför en man gillar i cam , men han tycker iallafall att jag är mysig och gullig när jag sover o det tycker jag allt att han kan intyda själv att jag är.... Eller vad säger du gullet ?!!!

Jaja, men nu är man iallafall vaken o det har man allt varit i en bra stund... Jag har kollat min bdb o sen lagt in lite bilder,men inte på mig för jag ärså gräsligt ful.... Fasnar aldrig på bild längre, nåt fel på kameran eller vafan vet inte riktigt.... Har snackat med min kära moder på MSN också och vi babblade lite skit hon o jag.. Heheh.

Hehe, ska dra mej ner till dem och käka lite nu då och sen jag låna deras dusch och tvätta håret och det behövs kan jag lova så man är lite fräsch och fin...

Blir la och städa å sål lite med så man slipper allt skit från ALLT och ALLA och VISSA PERSONER som håller koll på än 24/7 om dagrna i sträck....




( Uppdatering ).


Förlåt !

Jag måste säga en sak ?

Jag vill bara säga att jag har slitet bort gipset , för jag pallade inte att ha det mera och det kliade som bara fan ocksåå.
Men armen är öm fortfarande såå jag kommer allt linda in den i bandage som sagt....
Jobbigt att gå med gips länge..
Men man vill helst kunna använda båda händerna nä5r man väll ska skriva å så också.......

Men men ....


GIPSET IS GONE !




Skriver mera sen / senare <3..

Byee byeeee !<3

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: