2010-01-21 | 16:15:25

2010.01.21 ( torsdag ).



Hejsan hejsan alla !



Jag vaknade för ca 1timme sen eller det känns som så ialla fall !

Jag fick besked att jag inte kunde gå till henne imörrn , för hon har blivit sjuker så hon och jag får boka en ny tid när hon är frisker istället..

Jag skulle som sagt träffa henne imörrn vid 10:30 alla redan för det var jag som bestämde tiden. Det var hennes kollega som ringde mig och sa det..  Jag har inte pallat att göra något än så hade mamma ringt mig med så jag hann inte att svara då heller . Men hon ringer la snart igen antar jag väll. Eller så skriver hon på MSN. Uuusch, vad ska man hitta på idag då? Jag får se vad som än händer under denna dag. Känner mig helt döende efter allt. Jag har inga filmer/musik på datorn. Får nöjja mej med Spotyfi så länge , för jag hade vrål mycket musik på min förra dator som pajjade + än massa bilder hade jag dock också. Men jag får la be en och hjälpa mig att åter hämta alla bilder igen eller få be folk skicka också.



Fall ni undrar så bloggar jag dessa inlägg också så man slipper att skriva saker 2ggr. Men jag kanske ändrar å så sen eller skriver ett nyare senare eller vart efter.



Jag ska berätta för er att jag har fått tillbaka det onda i min arm och jag inte göra vissa rörelser för då gör det J*vligt ONT kan jag meddela, men det är ju så att jag vet att vissa inte bryr sig, men jag vill bara fan säga det.



Jag saknar min hagge-prins hela tiden och han ligger hemma och är sjuk o jag tror han börjar att bli frisk elle så vet jag inte =(. Men du får allt krya påre gubben min så hoppas jag att vi ses snart in-real-life och jag skulle bli glad också. Jag kommer alltid att finnas för dig och allt som du säger till mig o det dära å så du vet, stannar HOS MIG!!!! Bara mej.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: