2010-01-17 | 14:04:16

2010.01.17 ( helgens slut ) , söndag .

Idag är det söndag som sagt en seg äcklig söndag !
Jag har inte hunnit med att göra så mkt än, förutom att ha gett katterna mat, gett mig själv medicin och sen gjort rent kattlådan som det är ett jäla tjöt på att jag nte gör ren , när jag fan gör rent den 24/7 om dagarna. Fuuuck , för ert gnäll på mig såå lägg ner nån energi på nåt annat än och gnälla på meej .... !!!!

Ne , faan nu ska man fixa sig i ordning och sen dra ner till sin bror och mor och snacka lite skit......
Innan det har jag suttit här , men inte på "fjortissidan" bdb ..
Bara MSN har jag suttit på och sen svarat på killens inlägg i gbn och sen läst min blogg lite granna och detta inlägg kommer i min blogg med .....

Jag har kollat till mina kattungar och de mår förjävligt bra ska jag säga er.
De kommer nog öppna ögonen nu i veckan o de är sjukt söta och underbara..

Ni ska inte besämma över mig fall jag ska rycka upp mig eller inte ...
Jag bestämmer själv vad jag än gör...
--------------------------------------------------

Om jag mår skit så gör jag det , svårt att acceptera mig eller ??
Tydligen det....

När jag mår bra så gör jag det med....

Thats my point, thats it !!!!! xO .

Ni kan inte bestämma hur jag mår , bara jag själv !
Jag är INGET jävla ego , så kyss i rööva isåfall !!!!


---------------------------------------


Hopp hopp , idag ska man ta det lugnt och sen får jag la se vad som än händer av dagen idag .
Jag ska ialla fall ta det lugnt..
Snacka med min älskade prins HAGGE som ingen tror att jag kommer att träffa och jag vet bäst själv att jag kommer att få träffa honom..

Jag vet mer än vad ni vet så är det bara.
Ni ska inte komma och tro att ni är något...
PALLA !!!!!

Tack heejs alla !!!!!!




----------------------------------------------------------------------


Jag har städst och sen har jag plockat undan lite saker i min säng och i saker i lådor.
Det har varit en massa gnäll på mej på sista tiden att jag inte städar å så....

Jag vet fan bäst själv vad jag gör och inte gör..
Sköt er själva och skit i andra......

Men nu ser det ialla fall hyfsat ut här hemma ...
SÅ nu ska ni fan INTE klaga ...






Efter det så fixade jag en tvätt-tid till nästa dag den 24/1-2010 . kl 16-21 .




0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: