2010-01-23 | 23:15:55

2010-01-23 ( lördag ) .

Idag vaknade jag kl. 15:30 av att jag var genom förkyld och hostade som 
en jävla dåre och näsan rinner som bara fan på mig idag =(=(.
Jag har fan huvudvärk med som in i helvete med.
Jag frös hela natten och kvällen och just nu också lite granna med .
Kramper i magen och sen illamående med .
Nästan lagom tills man ska börja jobba på måndag , yippie eller nåt , inte !!!!! 
ONT I HELA KROPPEN MED...
Undra vad det kan vara för skit jag har fått ..
Vad tror ni att det kan vara då???



Jag saknar min prins som fan <333 :( .
Han betyder allt för mig och det vet han redan.


Senare idag har jag varit hos min mor och bror och käkat mat.
Vi har snackat lite och sen har jag snackat med min syrra Josipa.

Jag skulle ha träffat dem idag men jag mådde jag inget.
Jag har suttit vid datorn med hos mamma..

Kollade min bilddagbok och sen skrivit på facebook , men det är lika dött vafan.



Förlåt brorsan att jag inte kunde komnma till er ikväll =(. 
Alltså till dej och Josipa .
Jag ber så mycket om ursäkt =(.
Mår inget bra idag och jag har själv ont i ryggen.
Men vi får höras av någon annan dag .....

Känner mig så dum bara att jag inte kan komma och man kan inte råför att man inte mår så bra heller.
Men jag saknar ju er redan.

-------------------------------------

Tänker på min prins hela tiden .
Snart vill man allt träffa honom.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: