2010-01-22 | 15:07:26

2010-01-22 ( fredag ) .

Heejsan gött folk !

Imorse var jag med en kompis och vi hade jättekul.
Vi kollade på youtube och vi skrattade så vi låg dubbelvikta. Vi snackade en massa skit och sen inte så mycket mera. Men efter det så gick jag och lade mig när min kompis skulle iväg , för det behövdes tyckte jag allt . Men inatt kände jag mig så elak att somna i cam när jag väll snackade med min lilla prins =(=(. Förlåååt gubben det var fasen inte meningen att jg skulle somna. Men jag låg och tänkte på dig som bara faaan. Som sagt ligger och tänker påre hele tin. Tack för att du finns min lille prins. Trött på att folk ska säga ena och de andra om mig.

Vid 10:30 skulle jag egentligen vara hos henne , men som sagt hon var sjuk så det blir att träffa henne någon annan dag eller vad man ska säga.

Så tiden jag skulle ha varit hos henne så har jag sovit istället.
Vilat kroppen ordentligent.


Nu har man varit vaken i 1 timme ca eller nåt .
Vad händer idag då alla ??

Jag själv ska ialla fall till mamma och brorsan lite senare och vi ska käka tacos och det ska bli jätte jättegött och sen efter det får jag la se vad som än händer..

Förslag på vad man kan göra ?!!

Uuusch , det känns så ensamt här hemma och sen inget att göra för än och sitta på MSN , där ingen hör av sig eller skriver ....

Folket kanske jobbar osv eller vette fan.
Skite samma.

Jag känner mig sisådära i kroppen.
Mår illa och sen dunder förkyld o huvudvärk osv.

Tack och heeejs så länge....

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: