2010-01-14 | 16:56:59

2010-01-14 torsdag ...

Tjena alla bloggare , spanare och så !!!!

Idag har man tagit det lugnt och jag vaknade någon gång idag.
Innan det så smsade jag min älskade HAGGE som ingen tror att jag kommer att få träffa.
Om inte ni tror det kan ni ju köra upp nåt i era arslen..


Mamma komma upp en sväng på förmiddagen och vi snackade och jag plockade in tvätten som jag hade tvättat.
Sen efter det så klädde jag på mig och sen sminkade jag meej för att jag skulle med morsan till sjukgymnasten..

Innan det så smsade jag min älskade HAGGE som ingen tror att jag kommer att få träffa.
Om inte ni tror det kan ni ju köra upp nåt i era arslen..

Jag käkade frulle när hon väll kom upp och jag kollade till mina änglar <3333 .
Jag kommer inte ihåg när jag gick för jag tog min medicin vid 11:35 tror jag... ( svagt minne ).

När hon var där så satt jag och läste medans och sen snackade jag med några. 
En som jag kände och en som jag inte kände. Snackade lite allmänt bara..
Men aja , ingen som skulle bry sig om det ialla fall xD  !!!

Hahaha , och sen smsade jag min älskade ;);))<333.
Efter detta så drog morsan och jag till affärn för och handla lite granna xD och sen drog vi och kollade på skor och sen drag vi hem och det va askallt ute som fan . Frös fan häcken av mig , bhuuurrrrrrr !!!


Bjussade på godis också <33.
Jag är den snälla typen , inte den dumma typen som vissa andra är...








0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: