2010-01-13 | 12:51:35

2010-01-13 ......

Bjuder på en gammal bild på mej fr.2009 <333.




Idag vaknade jag någon gång . Jag låg och tänkte på min älskade Hagge-ponke<33. Han betyder mest av allt för mig och jag gillar han mer och mer, vad som än händer <33. Han och jag sms:ade också, men sen somnade jag om och vaknade igen kl. 11-30 ca, eller nåt. Håller dock inte koll på allt. Jag tog lite vinter bilder också mot Preem och shiiet också.


Sen drog jag till mamma och jag rester från min kebabtallrik, men innan det tog jag lite bilder på björkarna och det var en massa snö på träna.

Hade tänkt och sitta på MSN innan jag drar uppåt till Dackeskolans matsal. Ska möta några polare till mig där . Men först så ska jag sminka mig.

Ni som undrar hur mina kattbebisar mår så mår dem bra, fast skriker en hel del, men sjukt söta och goa <3333.

Sessan , hon vill också ha ungar för hon är så avis&svartsjuk på Saga som är mamma till ungarna.

Jag ska ta en massa egobilder på mig så jag bryr mig inte vad vissa kommer att säga , men vet att en kommer att gilla dem ialla fall..

JAG SAKNAR DIG HAGGE-GUBBEN MIN :'(<333.

Peace out alla ..

Detta inlägg bloggas med !

KOMMENTERA TACK!

http://blondinenmadde.webblogg.se

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: