2010-01-12 | 13:29:07

2010-01-12 tisdag aa,)

Nu är katterungarn 2 dar gamla <3333 =). Sessan bet ena kattungarna i huvudet idag :O .
Dem är så söta så och sen är dem mysiga som bara dän.

Jag vaknade kl. 07:00 eller nåt idag av att hagge sms:ade mig .
Jag har bara chillat idag så det finns inte så mkt att göra.

Men jag gillar verkligen min Andreas Hagelin <33.
Har snackat med Micke ifrån Malmö och sen med mor min..

Mest lugn dag idag...
har beställt en dator också...

Har snackat med Pontus mitt ex för han skrev till mig på MSN ^^ , .

Uppdatering.


Lite segt var det ialla fall ..
Sen drog jag hem till mina katter och sen vilade jag en bra stund

Haha, ikväll har jag haft besök av vissa personer, men jag öppnade inte dörren..
Låtsades om att jag INTE var hemma ..
Jag orkar inte att bry om dessa svin...
Som dem har behandlat mig kan de bara dra åt helvete :@.


Ikväll bjöd jag familjen på pizza och jag själv käkade kebabtallrik.
Usch är astrött....
Dyrkar NOMY MUSIK just nu <333 och dricker Coca-cola Zero <333.

C yaa so long ^^


Puss puss

1 Kommentarer
du vet:

hahaha ja men så moget att du låsades inte vara hemma. vi viste att du va hemma så att ;)

du är bara så jävla ful å feg så du inte vågar stå för vad du gör dit jävla HANDIKAP

2010-01-26 | 20:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: