2010-01-10 | 22:26:23

2010-01-10

Jag vill bara säga att jag har tvätt som fan idag och sen nu ikväll...
Ingen sömn inatt fick man inte...
Vaknade av att jag fick kattungar 3st.
Hur söta och goa som helst <333.

Jag har varit hos min mor en hel del och sen varit hemma.
Till Lunch så käkade vi - Kyckling , Bulgur och Currysås - =).

Jag är helt utmattad och så nu ska man vila eller sova , får se som sagt..

Älskar min Hagge-ponke <3333.
Snackar med han lite på msn nu..

Han är mitt allt....
Har kollat min bdb och svarat på några kommentarer med <3.


Uppdaterar senare..


God natt och Sov så gött alla så ses vi senare..
Puss puss <333...

 

1 Kommentarer
Madelene:

Najsig blgg då. :-) Kolla gärna min med! daysofmadde.blogg.se

2010-01-11 | 18:59:19
URL: http://wwwdaysofmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: