2010-01-02 | 22:58:07

2 januari 2010 ( min dag ).

Idag har jag bara tat det lugnt .. När jag väll kom till mamma så skulle vi äta och efter det ringde jag lillesyrran i Mantorp, men innan det så snackade jag med hennes mamma om ang 7 jan 2010 för min arm... Hon kunde inte skjutsa för hon skulle med sin dotter iväg samma dag , alltså min lilla syrra.. Jag saknar henne jättemkt... Sen fick jag snacka med henne i telefon och det var ju ett bra bra tag sen man fick träffa henne . Heheh , hon jag babblade en hel del..


Jag har smsat min älskade Andreas H ocksåå... Han betyder massor åter massor för mig... Taack för att det finns en som dej som man kan snacka med när man mår dåligt, mewn det finns ju andra med... Men du är såå underbar....

Heheh o sen somnade jag i morsans säng ochjag vaknade typ halv 10 på kvällen o jag bara ojj då-... Men det behövdes som sagt sömn....
Hahah snackade med  mor min innan jag drog hemåt...

Shiiit det va kallt ute, men ändå skönt..

När jag väll kom hem så satte jag mej vid datorn o drygade lite granna .,...
Trött på alla falska människor-.-...
Ofta man får skit på MSN... haha orka bry sig..

Jag älskar de vänner jag har och sen min Andreas <33 + familj<333....


Annars ikväll ska jag cama med min babe Andreas H och jag gillar han mer och mer..
Vad skulle jag göra utan dej gubben min??
Jag bara hoppas att man får allt träffa dej när som helst... Har liksom gått 3 månader nu tror jag och det känns som evigheter... O du är allt för underbar....

---------------------------------------------------

Hur kan folk vara så jävla äckliga , perversa och kåta och sen göra en sån sak i min lägenhet?
Inte första gången precis det händer... Asså, tänk om jag skulle ha sex i deras eller nån av deras sängar... Faan väx upp för faann..... Idioter till allt  "what a fuck "....

Peace....

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: