2010-01-02 | 07:56:11

1 månad idag......

2010 - 01 - 02 .

Idag är det en månad sen jag halkade och fick sprickan i armen =(.
Jag minns så jävla väll hur jag halkade och ramlade..
Ser skiten framför mig...

Jag såg ens inte isfläcken och sen när jag väll ramlade så fick jag min tyngd över mig samtidigt...
Det sjuka va att jag kunde resa mig upp, men det vsr kämpigt...
Undra hur grannarna tänkte när jag väll halkade omkull ... *pinsamt*..

Jag vart yr i skalklen och illamående och det bara knakade i hela kroppen när jag väll ramlade omkull ;((..
Jag kände ju på mej vad som skulle hända med, tragiskt nog :(..

Om det händer mig något eller någon annan så vet jag det...

Hatar att skriva med en jävla hand hel,a tiden..
Jag känner mig så jävla invalid i kroppen...

Den 7 januari 2010 så ska man till Motala och ta bort gipset eventuellt...
Hoppas att det fixas med skjuts denna dag också....

Peace....

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: