2010-01-26 | 20:14:32

-|- 7 MÅNADER IDAG SEN DU LÄMNADE MITT LIV MIN ÄLSKADE UNDERBARA KATT. -|-

-|- 7 månader idag sen du lämnade mitt liv<333 -|-.

Idag 
är det 7 månader Måns lämnade mig och han dog i sommras mellan 26 & 27 juni 2009 :'(.
Jag saknar min ögonsten som fan och varför just du för?! Det vart tomt när du lämnade mig i sommras:(.
Den katten betydde en hel del för mig och det gör han allt fortfarande
.

Jag ligger och tänker på den katten hela tiden och jag drömmar om honom att han ligger här bredvid mig och sen när man väll vaknar så ligger det ingen katt här :'((.

Han är var en mycket fin bond-katt och han var rödorange och sen med vita stora tassar och som ett M i pannan och det upptäckte jag redan när han var en liten kattunge .

Han heter Fabian Måns / Måns Fabian.
Gråter av sorg och han var ens inte gammal heller.

4 - 5år var han.
Hade en hel del bilder på min förra dator på honom och jag har dem på bilddagboken med som jag ska lägga in vart efter ;(.
Jag bara önskade att du kunde komma tillbaka igen i mitt liv.
Men du vart svårt sjuk och var vi tvugna att avliva dej bubben när man inte illa ville det :'(, snälla kom tillbaka till mitt hjärta .


7 månaders saknad efter dej gubben :'(<333.
Varför skulle du just lämna mej och oss andra som älskade dig :(..
Mammas lilla ängel är du <333.

Snälla , kom kom kom tillbaka till mej för fan =(.
Hade dig sen jag blev 19 eller 20år gammal..

Hade en katt innan dej som påminde om dej och han fick jag i 12års present ;(<333.

Pussss pussss =( <3...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: