2010-02-20 | 18:10:45

whyy ;( ?




Tack för alla slag jag har fått ta av folk. Det svider rejält i mitt hjärta och jag kan inte förstå hur ni behandlsr än. Endel kan ni behandla jättebra och endel kan ni behandla som skit. Jag är en av dem få i världen som vissa har behandlat mig och endel har behandlat mig bra. Nämner inga namn för då kan det bli high life eller raballder av det hela.

En fråga : Hur länge ska den här skiten hålla på egentligen om man får fråga ?!!

Enda jag gör är att kämpa men det spelar ju för fan ingen roll hur jag gör det till. Jag är så trött på detta sketna liv , speciellt när man får höra ena och det andra om än. Sluta påstå att jag gnäller hela tiden, när jag väll fan säger som det är så kom inte och påstå nåt nu !!!

Isåfall är det ni som gör fel som inte förstår mig. Endel kan förstå än jättebra och endel inte.
Jag är fan ingen jävla boxningssäck som man trycker ner i marken och slår på...

Ni är usla på att aCCeptera mig för den jag är endel och säger inga namn...

Bara vissa personer kan man bara förstå och sen ge minderåriga å så m.m. kommentarer....


Ajaaaa, whaaaaatevaahh fuckzzz......

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: