2010-02-08 | 22:26:13

verklighetsbaserad å ledsamt..

Du är inte ensam att om att må dåligt . Det finns flera än bara du.
Jag är en av dem som mår skit och har det jobbigt. Därför jag går hos en psykolog. Inte alltid jag kommer fram till saker varför jag mår dåligt. Jag hade en god vän men jag hör inget från henne lägre. Det senaste jag hörde från henne det var då när hon och jag jobbade tillsammans. Jag stötte henne och fanns om hon ville snacka, men jag kände mig som luft.

Just nu idag så känner man sig rättså ensam och dyster och ledsen.
Jag har förlorat så mycket och tack vare denna person så kommer jag aldrig att förlåta dig för de saker du har gjort mig..

Livet är en svår och jobbig tid.

Förra året drabbades jag av svår deprission och jag låg i sängen hela dagarna och jag svälte mig själv för jag hade ingen ork eller lust att äta. Jag lämnade maten som var på tallriken och alla i min familj och vänner undrade varför jag inte åt ? De flesta brydde sig om mig och andra bara tyckte att jag bara tyckte synd om mig själv hela tiden :( .

Den tiden ville jag bara då ta mitt egna liv så allt var bara en tradgedi å massa mera. Om ni tror att jag skulle ljuga om en sån sak så kan ni fråga vem som helst.. Och en sak : Jag skulle aldrig ljuga om en sån sak eller deprission. Kan än idag tänkte på detta :(.

Innan min deprission så vägde jag nästan 90KG!!!!! Och sen när jag vart svårt sjuk så rasade jag 10-11KG och då vart jag rättså smal. Hade storleken i kläder då 42-44strl och nu är det 40 srtlk och jag ska ner till strlk 38-36...








Tack för mej



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: