2010-02-08 | 23:28:07

Ursch o fyfan !

Ne nu är det snart läggdags så man orkar upp imorgon när man ska till tandläkaren :(.
Innan ikv har jag varit hos min morsan och jag käkade lite och det var länge sen man åt kålpudding.
Mumsigtg värre ;´)))).
Annars innan idag har jag varit med Sabina en av mina nya vänner.
Allt är såå jobbigt just nu så man orkar fan ingenting.
Bara om vissa personer kan mej vara ifred någon jävla gång.

Jag snackade med min gullunge Hagge innan och sen efter det skulle han gå och sova för han ska upp tidigt å så.
Misss yoou lilla gubben min o jag kommer alltid att finnas för dej i alla lägen vad som än händer dej...


 då ska man till tandläkaren och jag ska rotfylla en tand jävel.
Jag hatar att gå till tandläkaren och jag ska vara där innan kl. 10:40 .
Efter det så jag ska jag kanske till Dackeskolan för det blev inget i måndags.

Vi ses, och ha det bra alla.
Nås på mobilen om man är saknad och älskad <33

Pusssheeejs!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: