2010-02-13 | 22:56:04

13 februari 2010

Jahaja då har man tagit det lugnt och sen har kollat lite på facebook , bdb och sen inte mycket mer..
Allt har varit en tung dag och sen har jag suttit vid datorn lite eller gör ju det än.
Mest chill dag känns det som iallafall.
Jag har vaknat en hel del faan . Har inte kunnat sova , fall man säger så.
Ont i huet och illamående och värkar i bena och shiiiet.
Sen tog jag min medicin någon gång vid 10:09 eller nå´t... Segt att ta den varje dag och det är till för min deprition och ångest jag har.... Jag har har varit nere hos morsan allt som allt 2 ggr idag.. Ena gången för att jag åt där och sen att jag gjorde en anmälan på en... Jag käkade där innan med, innan jag och morsan gjorde anmälan...
Ingen ska hålla på och hota mej . Inte på BDB , FACEBOOK eller MSN osv......
Finns idiot folk till allt nuför tiden.... USCH, lås in dem !!!!!


Igår var jag på " Rock Karusellen på Lagmansskolans fritidsgård"



Tack för en underbar spelning ni hade igår :D.

Jag kommer nog och tittar på er flera gånger om det är så.
Bara om ni berättar vart , när och hur ni spelar så kommer jag självklart ;D.
Jag vart super duper glad för att komma iväg hemifrån .

TACK!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: