2010-02-18 | 23:04:46

torsdag.

Torsdag den 18-02-2010 .




Idag har man då jobbat som vanligt och det vanliga är ju att man är sjukt seg på morgonen.
När man fått sig en skönhetssömn så måste man ju upp och göra sig i ordning.
Jag vaknade hur förkyld som helst och det gör jag varje morgon och jag tror hela tiden att jag ska få näsblod.
Klä sig , ge katterna mat och fixa kattlådorna och sen ge sig själv frukost och sen medicin.

Idag var det bara jag och sen en till på jobbet + två till medans en var ledig för hon fyller idag .
Hon är dock ledig imörrn med .

Jag har bakat idag och det var en kanelkaka jag bakade och smeten var hur god som helst *hehe* .
Vid 11.00 gick med posten till Kolonigatan och det var halt ute som bara fasen ;(.
Jag halkade till 5-10 gånger minst/högst.
När jag gick över vägen när jag kom från Kolonigatan så höll jag på att halka ut mitt i vägen
och rättsom det är fick jag tag i en lyckstolpe och jag gled nästan mitt i vägen
och då exakt kom det en bil i full-kareta typ.
Tur att jag inte blev påkörd av den där bilden.
När jag gick tillbaka så var det en som sa : Halka inte?
Och jag vart självklart röd i fejjat :$.

Tur att det finns omtänksamma människor i världen som vill än väll.
Tacksam för att det finns sådana människor och inte bara dumma & elaka människor.
Jag har otur mer eller mindre idag och det är jobbigt som bara den =(.
Va orolig att jag skulle ramla på armen ett antal gånger och sen veks sig mina fötter.
Mitt ena knä knakade lite och sen lite i armen.
Men det får man la tål då och då...

När man kom tillbax till jobbet så var det dags för lunch och jag var ganska hungrig.
Men hade sån värk i magen =/ .
Jag har ont utan medvetan och sen är det pga att jag har mensväk och illamående osv.
Jag ville hem eller bara lägga mig ner och vila =/.

Efter lunchen hade vi ett lite möte å så, men jag är som sagt sekreterare för jag gillar att skriva.
Det var b.la om ledigheter och sen vad som händer typ.
Det var bara jag och sen 2st till.

Men skite samma och sen vilade jag efteråt för jag mådde fan inge bra.
Mår aldrig bra längre fast jag kämpar och sen tar min medicin som jag ska med.
Ingen aning vad det kan bero på heller ...

Tänker på min Haggeponke <3333.
Han betyder fett mycket för mkig och jag vill inte förlora honom.
Vad skulle jag göra utan honom?

Undra vad han gör nu?
Han kanske lanar fortfarande?

Sen har man lämnat upp kakor som ska vara till gudstjänsten imörrn.
Kakan/Långepannekakan jag hade bakat på förmiddan .

Efter det så städade jag och sen efter det så fick jag åka hem .
Shiiiet vad vissa ska vara så störande.
Folk bara blänger på än och vad fan vill ni mitt liv egentligem?
Kan bara sluta glo för jag ser att ni gör det.

LÄGG AV !


Det var fett skönt att komma hem till katterna :D<333.
När jag kom hem så ringde jag mamma och vi snackade lite.
Sen efter det så kom hon upp så kollade vi på min dator + internet.

Efter det så drog vi ner till mamma.
Hon började med maten och det tog inte långa minuter inte.
Jag var fanimej vrålhungrig :$.

Jag har fasen vissa perioder jag kan äta hur mycket som helst.
Lånade morsans nätverk som jag gjorde igår onsdag.

Skriver mera sen..
Kortar av här nu så länge.

Puss pusss...

Misss you haggeponken min <3333.
Snälla rara gulliga baby, logga in på MSN <333.

Behöver dej nu (: <333.





0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: