2010-02-23 | 21:44:23

tisdag ( sjuk )

23-02-2010 !

Jahaja då har man varit hemma från jobbet . Jag är som sagt sjuk.
Förkyld och en jobbig hosta som jag har haft i 2 veckor snart eller nåt.
Sen har ont när jag väll sväljer maten och sen när jag väll dricker.

Åt frulle som vanligt och sen gick jag och lade mej strax efter jag åt.
Eller ringde jobbet innan eller efter, men skit samma faan !

Jag pallar ens inte att tänka längre , för allt är bara skit när man är sjuk.
Tänker på en viss person och det står en hel del i bloggen om honom.
Vette fan vad det är för fel jag gör :(.

Känns som allt och alla har tröttnat på än ;'(.
Lika bra att man ger upp livet helt och håller , eller vafan ;'( .
Skiter i detta å så nu =/ . Blir väll att lägga sig tidigt kanske.


Senare sen käkade jag plättar med sylt och glass m,m på.



Vad glor ni på?
Jag vet att endel hatar mig så ni behöver inte berätta det för mig !
JAG VET!!!!!!

Annars ikväll har jag varit hos mamma och käkat lite och sen kollat på Rapport och sen nåt crap på 5:an.
Efter det så drog jag hem och kollade lite på BDB & FACEBOOK.
Allt suger verkligen...


Misss you baby <333.
Finns för dej hele tin , bara så du vet <3333.
Massa kyssar, pussar , grovhångel och mys kramar till deeej <3333.

mina foton<333
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: