2010-02-10 | 23:25:28

tionde februari tvåtusentio ( onsdag ).

Onsdag !!


Då har man allt jobbst idag och det var bara jag och en till resten var sjuka och en var ledig.
Det har varit en jobbig dag på jobbet och det har varit stressigt och segt.

Jag har strukit en massa dukar och sen har jag tvättat...
Efter det så gick jag med posten och det var la hyfsat skönt ute men kallt samtidigt.
Snackade med en städerska på Kolonigatan och sen tog jag posten tillbaka som skulle till Änggården.

När jag väll kom tillbaka så vilade jag en kort stund o sen var det lunch.
Till lunch så åt jag kålpudding , potatis , lingon & morötter o jag var ganska hungrig..
Men jag mådde tyvärr illa och sen huvudvärk och sheiit =/ .

Min mage den har varit körig hele dan idag "/ .

Mot slutet så drog vi till ÖoB för sköljmedlet var tydligen slut och därinnan/därpå så fick jag näsblod pga att dagen har varit så stressig, inte en enda lugn stund... *suuuuck* !

Jag vaknade ganska tidigt idag och sen mina katter är allt för underbara.
Det är en underbar dag idag för dem är 1 månad gamla ;);).
Jag skrev ett inlägg om det imorse, men jag pallar inte .

Vet att inte en enda jävel bryr sej...

"Bara för dem som är såkallat gravida" . Får la fan bli gravid jag med och få respekt och hänsyn i livet. " .

När jag väll kom hem så var jag vrål trött .

Brorsan kom hem idag , men han ska iväg igen på måndag.
Han åker till Norge, för han jobbar där^^ .

Vi alla i familjen hjälptes åt att göra den hembakade pizzan o det var jättegött och drack Pepsi max till maten + sallad ;).


Hopp hopp ... Har kollat min bdb och sen facebook.. Inget roligt händer :o .

Snackat i tlfn med  en polare med . En jag skall vara med på fredag .

Jag råkade somna innan för jag är vrål trött tyvärr .

Kollar just nu på " Andra Avenyn " och det blire nog sängen skulle jag tro...

När jag väll kom hem såå torkade jag golvet.

En av mina katter har problem med njurarna ;( och det är inget kul de heller.

Jag har saknat min Hagge ponke med <333.
Han är mitt allt i livet och jag saknar och tänker på han hela tiden....

Jag kortar av här nu...
Skriver mera nån annan gång...

Pusssheejs

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: