2010-02-04 | 00:37:21

Till Alla !!




Till alla mina nära och kära samt bekanta vänner å så.
Varför tror ni det värsta om mej för ?!
Inte så jävla konstigt att man blir sviken / besviken på er.
Hur fan ska man göra att ni/du blir nöjda någon jävla gång va ?!!

Men det är ju ditt val om du/ni vill förlåta mej , men jag kan fan inte bestämma . Om du/ni vill att vi ska vara osams så visst det spelar inte mej någon jävla roll.
Bara att ni/du låter mej vara ifred om ni inte tål mej som vän eller människa på jorden. Erat jävla val inte mitt val. Folk säger så mycket nuför tiden så jag vet inte vart jag har mina äkta vänner å så någonstans. Tvingar inte någon att umgås med mej . Ni kan jjue fortsätta o sitta där och snacka bullshit och det kommer ändå fram förr eller senare vem som startade skitsnacket . Men aja , erat jävla val för nu pallar jag fanimej inte mera . Ha det bra alla så jag nås på mobben eller nåt numera..

Så sårad som jag blev förra året kommer detta år bli likadant. Förra året var fanimej värst och det är fan februari 2010 och detta år kommer nog bli skit med fall man har otur, byeeeee!!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: