2010-02-20 | 22:11:19

Tack gumman <33.

Till : Madde Syrran - Från : Josipa Syrran <3 .


josipaDraskovic  idag 21:38




du är underbara min bästa Madde sis och det hoppas jag att du vet
du måste förstå att du är nåt speciellt
du är min egna ängel, som gud hade sänt
se mig in i ögonen, där finner du alla svaren
jag älskar dig, och i hjärtat lever du kvar än
du var den enda som fick se mig svag
skulle du dö skulle jag ge dig mina andetag
jag känner en känsla av att jag har dig vid min sida
skulle nån kriga, skulle jag aldrig sluta strida
du kan verkligen berätta vem jag är
du är mitt allt, min bästa vän, jag älskar dig
Madde Syrran :) <33 det är ju att Madde ska veta att jag finns här när hon mår dåligt......
jag saknar dig syrran <33 :)
 .


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: