2010-02-21 | 23:59:02

söndag ( slut på helgen ).

21/2-2010 !

Då har man allt tvättat idag och sen har man plockat in kläderna i garderoberna.
Snacka om att man har en del kläder ;D. Jag kan typ öppna eget "ULLARED" eller nåt pga jag har så mycket kläder. Jag har varit hos min mor och vi har käkat och snackat lite.
Jag lånade hennes dator lite och fixade min blogg eller la in gamla bilder på mig..

Mamma och jag har kollat på "WALLANDER-MÖRKRET" också + att vi käkade glass till det med. Jag har suttit på MSN elr sitter på MSN och snackar med folk. Jag kollar min BDB och sen facebook någon gång ibland.

Jag snaackar med min älskade prins Hagge <33333 .  Jag ska väll hoppa in i duschen med.
Tvätta håret å så, så man är fräsch till imörrn när man väll ska till JOBBET !!!!
Jag har fotat kattungarna en hel del med.......

Kommer inte på så mycket mer.
Jag vet ju inte vad ni vill veta av mig så skiter it nu!!!

BJUDER PÅ DESSA BILDER!!!!





MEEE





Tack och heejs !!!

Puwsss Puwsss


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: