2010-02-07 | 23:56:03

sjunde februari tvåtusentio ( söndag, helgens slut ).

SÖNDAG




Idag har man tagit det lugnt och jag har städat och tvättat på förmiddagen och nu ikväll har jag tvättat med.
Jag ska hämta resten av min tvätt o jag hoppas att den är torr nu, annars blir jag galen.
Jag hatar detta jävla torrskåp där nere. Kläderna blir aldrig torra :@. Borde säga till vaktis om det.

Innan det så har jag varit hos mamma och käkat.
Till lunch så fick jag kyckling och ris + sås och det var dunder gött xD<333.
Jag åt 2st rejäla prtioner och sen var man sugen på choklad , men hon hade ingen hemma.
Jävla skit ;( och det var tråkigt det.


Jag vaknade vid 06:00 o då tog jag min medicin ocn gick jag o lade mej igen.  Kunde fan inte sova alltså =(.
Detta gjorde mej hel galen och tokig . Innan det drömde jag mardrömmar och sen en bra dröm drömde jag med.

Ikväll , har jag duschat också o då lånade jag mammas dusch. Kollade lite på facebook och sen på lite gamla bilder på en polare till mig och hon är från Vikingstad. Mina gamla trakter som jag bodde i när jag inte var så gammal ;). Jag kunde ha gått i 2-5 eller nåt och sen flyttade jag till Mantorp.
Hon har förändrats en hel del...
Diggade hennes röda hår ;);).

Jag har suttit vid bdb också och sen kollade läget å så lite . Jag har har haft det jobbigt hela veckan tycker jag.
Undrar hur brorsan har det i Norge och sen med jobbet. Mamma ringde honom innan ikväll.

Jag saknar min HAGGE jättemycket <333. Han o jag har bråkat lite ikväll, men det har löst sig ialla fall.
Han och jag är sams nu , men innan det så har jag gråtit en hel del.
Men , det är ju så det händer i livet att man gör ;(.
Misss you gubben miin och det vet du ju redan att jag gör.
Jag kommer alltid att finnas för dej och det vet du ju.


Jag har snackat med Pipi och syrran i telefonen innan idag och mina pengar på mobben är slut så folk får ringa mej om de vill något för jag får inte pengar förns den 19/2-2010..


Som jag skrev i ett eget blogg inlägg så är mina kattungar 4 veckor idag ;)<33 och på onsdag är dem 1 månad ;).
Älskar mina katter jättemkt <33333. Dem är mitt allt ;)..

Detta skrev baby till mej på MSN:

 ok bra men vi hörs imorrn kom ihåg att ja tycker om dig väldigt mycket för den du är å att betyder väldigt mycket för mig även om jag har svårt å visa de men jag är inte bra på sånt som sagt men försöka å få dej en god natt sömn sen å så får vi hoppas att du mår bättre imorrn finns här för dig i vilket fall som så du vet de men god natt med dig ÄLSKLING kyssar på dig min finaste lilla tös =')


så ska jag på möte och det kommer gå och skogen och jag pallar fan inte det. Jag vet inte vad jag skall säga till dem. Jag är så trött på dessa äckliga möten. De håller bara koll på än hela tiden, vad man äter , vad man gör eller om man sköter jobbet. SUG ! Jag ska vara där innan 10:00 och mötet börjar kl. 10:00. Efter det då drar man eventuellt till Dacke och träffa Sabina och några till. Men ha det bra alla!

Pusss!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: