2010-02-21 | 20:10:34

saknar ^^



Den tiden man hade så långt hår :'(.
Stor trivdes i det långa håret.
Saknart som bara fan...

Om jag skall få så långt igen så får jag typ vänta till 2011 eller något :'( .
Fett lång tid jue.
Jag får la skaffa löshår till sommarn om det inte växer nåt mera !!!!

 






Jag saknar så mycket med denna tid.
Jag blev alltid bra på bilder å så.
Men nu så ser man bara förjävligare ut för varje bild man fotar på sig själv =( .




Jag saknar min vacker het men många tycker att jag är vacker nu med.
Men ändå så vill man ju ha sitt långa hår tillbaka.
Jag "skäms" över mitt korta hår.
Endel passar it , men jag passar inte it .





Jag är sjukt nöjd med denna sminkning .
Den som klagar är bra dum i hele huet !





Shiiiet vilken saknad man man har nu då när man såg ut som sexigaste , vackraste och hetaste på ÅR och DAR.
Faan att man inte kunde vända denna tid tillbaka då .
Assså , kolla in håret grabbar och tjejer!

Visst är det vackert ?
HÅLL MED MIG!!!!





Jag är utan smink där så det gör ju lite skillnad när man har smink och inte smink.

Med smink eller Utan smin ?






Hade precis varit ute och solat och det är snart 2år sen!
Saknar min kropp, fast var ändå små fet ändå!




Jag är som en ängel där .
Mitt blonda ängla hår..

VÄÄÄÄX UT NÅGON GÅNG!!!!!!






=)




1 Kommentarer
Christofer:

va då småfet?du ser helt normal ut,dessutom e former nåt fint :)

2010-02-27 | 22:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: