2010-02-09 | 18:41:24

nionde februari tvåtusentio ( tisdag ).

Tisdag


Idag har jag varit ledig för jag skulle till tandläkaren , men sen när jag väll vaknade imorse så mådde jag sjukt illa så jag pallade mej inte upp ur sängen idag. Det är väll nån jävla skit som går eller nåt..
Vad faan vet jag ? Ursch att må sådära ibland alltså.
Fall ni är nyfikna på vad jag har gjort idag så har jag städat och torkat golvet å så och det gick bra , men smått irreterande på saker som retar upp än , men det släppte vart efter ialla fall .

Under dagen så ringde en kompis till mej men jag sa att jag inte kunde va för jag mådde inge bra o sen har jag snackat med lilla mamma i tlfn med o vi babblade en hel del hon o jag . Jag berättade att kattungarn har börjat att röra sig mera och sen att springa. De ligger i köket just nu och innan det låg dem i min säng bredvid mej på andra sidan. Ena kattungen åt en torris så jag var tvungen att flytta upp maten vid micron så Saga & Sezzan får käka däruppe istället för golvet annars skulle misseungarna äta utav det...

Jag skulle egentligen upp till "Dackeskolan" idag men det skets sig idag med , men får la se när jag drar mej dit upp igen för jag vet att vissa vill träffa mej däruppe och jag bryr mej inte om du är där för vi har inget säga varandra lr jag har inget och säga DEJ som sagt. Jag lever mitt liv och du dit ^^.



Nu ikv har har jag varit hos mamma och käkat. Vi har snackat och jag har lånat hennes dator / lr jag lånar den nu. Till middag/lunch så fick jag bannspagetthi och bacon o det var vrålig gött ;))). Efter det så tog jag på musk eller hon lyssnade innan på musik.^^. Sen gick vi till PREEM för hon skulle hämta sitt paket.

Skriver mer sen ^_^ ..

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: