2010-02-20 | 23:52:03

Lördagsmys ensam =( .



Hejsan alla bloggare.

Nu har man haft lördags mys för själv som jag alltid har .
Men jag har ju mina kisse katter med som sagt och de ligger bara o söver hela tiden.
Innan idag hade jag morsan på besök och jag bjöd henne på glass och strössel och det var namnam.
Jag hade bananskivor , strössel och o´boy på hade jag.

Vi lyssnade på musik och sen snackade vi lite granna å så.
Jag har snackat med Pipi i telefonen och sen på MSN.
Har snackat med några stycken på MSN , bl.a min syrra Josipa m.flr.

NU har man det sketa tråkigt så jag var tvungen att ta mej lite kvällsgott.
Det vart varm banan , glass och sen kanel + socker på.
Det kommer bilder på det ocksåå.**

Sitter och snackar med Johannes och Pontus nån gång mellan varven.
Händer ens inget kul i ens liv heller..
Händer bara samma shiiet hele tin tycker jag ju.

Men men skite samma.

Saknar min Haggeponke en massa =(<33.
Snälla , snälla , snälla logga in dej på MSN bby <333.

Du är så betydelsefull och jag saknar dej som bara faen.
Vad skulle man göra utan dej ?!!


Nu kommer det lite bilder från det goda jag åt.



Vad är eran favorit efterrätt / maträtt ?
Kommentera gärna.




MINA FOTON !!!
|
V



Muuums



Ha en trevlig helg!

Pusss pusss <3




1 Kommentarer
Raz:

De där lät ju ensamt... istället för att msna med folket kunde du ju bjudit över dem å ätit efterrätten med dem! ;)



Å tänk på att det som händer är det du bestämmer ska hända....är det långtråkigt hitta på något udda...Ta en promenad i snön :)

2010-02-21 | 00:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: