2010-02-24 | 23:53:25

Ikväll då ;).

Jag höll på att halka när jag väll kom fram och jag skrek "Shiiiiiet pommesfriites".
Det var fan sjukt halt ute alltså.
Höll på att ramla 2 gånger för jag gled fan på fötterna eller med skorna.
Tur att jag inte halkade och slog mig.
Skulle sitta fint fall jag skulle gå med gips igen va ?
Det kanske ni inte vill att jag ska göra eller ??

Jag ringde min polare flera gånger och hon svarade fan inte.
Men efter det så svarade hon och jag sa redan att jag var vid bion.
Hon hade tydligen  väntat på mig vid torget..

Hon o jag hade tydligen gått om varandra på nått vänster...
Shiiiet så det kan bli.
Men vi hann med bion ialla fall.



Hahaha , jag rekomenderar er att se " Farsan " alltså.
Jag garvade på mig så jag nästan tjöt alltså.
Jag vill fasen se den en gång till för att den var så jäkla bra.

Den får 5 av 5 av mig !

Pusss på dagen <33

1 Kommentarer
Raz:

Nice att filmen va bra... du får akta dej när du går...inge roligt att halka när de ä så blött ^^

2010-02-28 | 10:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: