2010-02-27 | 18:16:53

helg och gårdagen. ( fre&lör ).

Idag!

Jag har tat det lugnt idag och jag sov typ till 12:00 eller nåt idag. Men jag kommer fanimej inte ihåg.
Jag vaknade ganska många gånger och sen ringde det på dörren en jävla massa med. Tror det var mina grannar eller så vette fan vilka det var alltså.
Festen jag hade vart lyckad iallafall + att inte alla kom. Så är det alltid att nån sviker eller undviker än som in i helvete. 
Jag har bara chillat idag och sen innan det var jag med en polare till mig som var med på festen.
När min polare hem så försökte jag få ing nätet.
Det tog att fixa, men sen fick jag i gång internet på nåt sätt. Skönt att det fungerar nu iallafall..

Ikväll!
Jag har varit hos mor och bror nu ikväll innan.
Jag käkade lunch där och sen lånade jag hennes data lite och lade in partybilderna från igår på facebook och sen bilddagboken.
Och jag har kollat på nätet med. Sen när jag väll kom hem så satte jag mig vid MSN och snackar lite med folk.
Jag snackar med min prins Hagge och några till MSN.
Jag har fett tråkigt =/. 
Sitter och dricker i ensamheten.

Jag har gjort en fin bild till bubben min i paint. 

Till min älskade haggeponke<333.  Du betyder massor <3



Igår!

Igår så jobbade jag som vanligt. Lottas dotter var på besök och lunchen blev sen. Jag och Tilda pratade med varandra och hon tyckte att det var tråkigt att jag skulle gå till bussen. När jag väntade på bussen så snackade jag med Robine. Sen efter det åkte jag ner till stan för jag skulle möta syrran där nere i gallerian. Men jag kollade i olika affärer och jag satt och väntade på henne. Efter det så gav jag upp och gick till Arbetsterpeuten och väntade tills hon kom. Jag var så trött så jag nästan halvsov tills hon kom. Sen ringde hon mig och jag gick ner till Kvarnen så träffade jag på henne och hennes låtsas pappa Patrik. Han bara: Vad snygg du är? O jag bara: tackar så mycket. Jag handlade lite godis för jag var sugen på det. Efter jag och dem betalade så gick jag och syrran ner till Kicks för hon skulle ha diadem. På väg när vill skulle upp så mötte vi min mor ;D och vi snackade med henne lite granna.
Sen efter det så drog vi upp och fikade för hennes låtsas farsa bjöd på det!

Senare!

Senare när jag och syrran hade fikat klart så drog jag neråt mot Kicks och där satt mamma och bror och väntade. Vi gick till bolaget för att handla och jag handlade till mig själv det jag skulle dricka på festen. Jag köpte 10st cider till mig och sen drog vi till Kvarnen för jag skulle ha chips , dipp och gräddfil och sen köpte jag cigg och tändare. Efter det så drog vi hem och jag var hel slut i kroppen. Jag fixade lite med bilderna och rättsom det var så somnade jag.

Kvällen/FEST ;|)!



Ifrån början så skulle min fest ha varit inställd!
Men det kom folk till slut ialla fall , men inte alla tyvärr :(.





Då var det dags för festen då =). Men alla hade inte kommit än, för Jens var den första och sen gick jag ut och mötte Maria och efter det kom Heidi och Helena. Jag kommer aldrig glömma att ha så kul i hela mitt liv. Innan jag mötte dem så gjorde jag och Maria ordning dippen och plockade undan lite för att lägga chipsen på bordet alltså i bunke. Sen gick jag ut och mötte de andra. Vi snackade och vi lyssnade på musik och hade sketa kul, men det var bara synd att inte ALLA kunde komma den kvällen som de flesta sa att de skulle "/. Senare sen så kom Jens och min granne ner. Ronny heter han.
Shiiet vad han babblade på , men jag babblade en hel del med. *Hahaha*!!!

Han bara , dig känner jag igen! Du gick IV va? Jag bara: Aa, det har jag o då sa han: Det har jag med och sen sa han många namn om jag kände elr om jag visste vilka dem var.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: