2010-02-03 | 00:58:03

Grattis bby <33


                                                                                 
                                               
 Älskar dej<33333                                          



Grattis älsklingen min på 19årsdagen idag och jag hoppas att du får en bra och trevlig födelsedag <333333.
Jag bara önskade att jag fick vara med dej nu för du är den finaste människan i världen som har stöttat mej.
Tack för att du finns baby o jag kommer alltid att finnas för dej .
Jag kommer aldrig att såra dej eller svika dej , som sagt aldrig !!

Jag är inte som vissa personer som går runt och snackar skit eller håller på med allt och alla .
Jag håller mej till en och det är dej jag håller vid.

Jag hatar otrohet och massa sådana saker.

Men ha den äran på din dag gubben så kommer det nåt vackert till dej under dagen ;);)..

Skriv gärna grattis till honom.

Ps. DU ÄR BARA MIN ÖGONSTEN GUBBEN.

Gillar dej såå sjukt mycket..

KYSSSSSAR <3333.

Hipp hipp , hurra hurra hurrra hurra beejjby<33333-

Grattiiiiiiiiiiiiiis ;D !!!!




                                                 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: