2010-02-05 | 17:43:43

fyfan på ren idiot svenska :@ !!!!!

Idag när jag åkte hem ifrån jobbet så såg jag en pappa till en unge. Han dunkade i ungens huvud i bussens sätte bara för ungen sa hej till mig och log och jag sa hej lite försiktigt med.
Detta gjorde mej så förbannad så jag nästan täkte ställa mej upp och säga : VAD FAN HÅLLER PÅ MED MOT DIN DOTTER ELLER SON?
Jag vart vrål galen. Bara för han eller hon inte gjorde som pappa sa så vart han arg och sa : Bry dej inte så mycket.
Dunkade honom eller henne i sättet flera gånger o han skrek.
Nästan så jag vart tårögd och man gör inte så mot några barn överhuvudtaget. Jävla idioter som skadar sina barn.

Om du gör så en gång till sa pappan till sin son eller dotter, så åker vi ingenstans om du håller på så..
Stackars unge och detta gör mej både ledsen och arg för faan!

Dålig stil av en förälder att göra så !!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: