2010-02-19 | 23:57:07

friiiday .

FREDAG 19-02-2010 .




Utanför mitt jobb i SKÄNNINGE.
JAG FOTAR ALLT !



Nu har man allt fått sig en rejäl förkylning och det är ett bra tag sen jag var förkyld så här ordentligt ialla fall. Men jag har varit smått snorig och så innan men då har det inte velat bli av. Hopas att man blir av med den här skiten någon jävla äckla gång.


dont touch my picture´s

Skänninge, jag fotograferar alla bilderna i MIN BLOGG!!!

Innan jag åkte till jobbet så var jag tvungen att stressa i min frullen och sen  puls springa i snön och sen var jag fett nära och halka i en äcklig snö driva.
Sen ringde mamma när jag satt på bussen och frågade fall jag hann med busssen och sen berättade jag en rolig sak så båda låg typ dubbelvikta . Lite komiskt var det ialla fall =)=). Jag ville ens inte upp imorse för jaqg kände mig så äckligt trött å shiiet så jag hade bara velat vart hemma och myst med mina små älsklingar ( kattungarna ) .




Min ena kattunge, men nu är han/hon större<3.


Usch det var bara jag som jobbade idag för det var 2st som var lediga å så. Det var bara jag och en som heter Lotta. Det gick rättså snabbt dagen idag, men segt var det med. Jag strök lite rockar och sen dukade vi till helgen annars har det la vatt okaay. Sen babblade hon och jag lite + att man slapp att gå med posten idag. Varje gång jag när jag går så har jag halkat till ett antal gånger. Nu får det allt bli sommar för min del tack <3333.

Sen där på läste jag lite granna och sen somnade jag till i "soffan" på "jobbet" och sen ringde "skrämde häcken ur mig", fast man säger: "Skrämde skiten ur mig " o det är hon duktig på.

Sen käkade jag en macka och läste Corren och efter det bytta jag om till mina vanliga kläder för vi måste jue vara så noga med arbetskläder å shiiet. Och sen hängde upp tvätten som jag hade tvättat åt kökspersonalen. De verkar gilla mig bara för jag är en sån go och trevlig tjeja. Det uppskattar än verkligen och de övriga på de stället verkar gilla mig. Sen drog jag mig till bussen och väntade på den och det var ju inte lite kallt heller. Brorsan och en till stod inte där som de brukar annars stå. De hade planerat att de skulle myla mig idag och sen komma från varsitt håll.

Men när bussen kom så satt dem redan i bussen och jag babblade på som en pratkvarn som jag aldrig gör annars.
Vette fan om busschauffören var full elr så var det att det var halt. Brorsan var tvungen att vissla i och hon som skulle av skrek till. STANNA!!!!

När jag väll gick av så höll jag på att stå huvudet och sen en som heter Niklas. Han skojjade med mig som han allt gör varje fredag. Faan att det ska vara så sjukt halt hela fuckiingen tiden!!!

Mamma och jag skulle handla idag var för sig, annars brukar jag handla själv som inte vissa tror att jag klarar av själv och tror att jag är "handikappad". Det var det dummaste jag hade hört. Du elr Ni vet jue inte ett fucking skit om mig!!!! XD. Efter det så drog jag till Apoteket och hämtade ut mina mediciner + att jag köpte handkräm. Innan det så var vi på LINDEX och jag köpte mig en snygg väska med små nitar på ;). Über läcker var den och sen var det nog den sista med. 149.50 elr något kostade den. Och sen drog vi ner till KICKS för mamma skulle ha hårfärg.

När jag väll kom hem så lade jag in varorna och sen satte jag mig vid datorn och käkade mina goda baguett som jag köpte ;).

Pusss <3.



PS. JAG FOTAR & MÅLAR ALLA BILDER SOM ÄR PÅ MIN BLOGG.
    ENDEL HITTAR JAG PÅ GOOGLE.SE....

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: