2010-02-04 | 21:52:23

fjärde februari tvåtusentio ( torsdag ) .

 TorsdaG



Då har man allt jobbat idag och det var verkligen en seg dag må jag säga efter man va hemma igår och mådde piss. När jag väll skulle upp imorse så klättrade alla 3 kattungar på än samtidigt eller vart efter på rad ;). Hur goa och söta och underbara som helst . Jag skulle hellre ha velat varit hemma idag med för jag mådde illa än och sen huvudvärk utav bara helvete så det skrek om det !! :( .

Jag missade första bussen och det vart liter halvtokig där, men jag hann med min andra buss ialla fall och sen när jag väll kom fram skulle vi handla direkt så det var ingen idé att byta om till arbetskläderna här inte...
Jag handlade på KONSUM först innan jag och en till drog till kolonigatan.

Denna dag har varit si och så , men gick la i an.
Sen mot slutet så drog vi med Interposten till kolonigatan och jag gick i värsta snödrivan och jag bara garvade .
Det var tur att jag inte tappade buss&tågkortet eller mammas sojas bönor som jag köpte åt henne.
Jag har smsat min älsklingen min också som betyder mest av allt för mig just nu + min familj betyder för mig med. Jag älskar mina kattungar mest av allt oxå som sagt alla mina katter + dem jag har haft innan med<333333.

När an väll kom tillbaka så började jag värma min mat för jag var vrålhungrig fast egentligen inte. Palla va hungrig när jag stör mig på många idioter som inte har några liv.
Vissa kan jue bara LÅÅÅNGT åt HELVETE tycker ju jag !!!




Vi har städat på jobbet också och sen har jag tat det lugnt en hel del .
Jag är trött och less på allt + argh som in i hekvete på allt som jag stör mig på.
Jag bara önskade att folk som är dumma i huvudet kan bata mej vara i fred :@.

Jag och mina jobbkollegor har varit ÖoB. Jag var där och köpte tuggummi och sen efter det gick jag tillbaka till jobbet för jag hade inte slutat än fördåla jag i det nybakta brödet i plast påsar och sen fixa jag mej och sen drog till bussen . Det var mycket folk som vanligt. *SUUUCK*.

Vart efter så kom mitt hatobjekt och sen hennes kompis.
Jag pallar inte med henne och sen kom hon fram till mej och bara glodde på än.
Vafan vill ni mitt liv.
Ofta jag kallar nån HORA , det skulle jag aldrig säga till någon.
Tro vafan du vill ? För jag bryr mej inte ett jävla skit om dej och din kille + dina vänner..
Usch vilken skam !!!!! :@. Det äcklar meej totalt^^ :@.

Jag smsade min lilla prins också och han är snäll och förstår me3j en jävla massa<333.
Tack för att du finns baby´<333,
Kommer alltid ATT finnas ör dej och det vet du ju redan :).
Jag ringde mamma och snackade med henne en stund och sen när jag väll kom hem så hjälptes vi åt och handlade och på vägen till LIDL så snackade vi också skit och sen när vi kom hem så käkade vi mat .
Ärtsoppa och baugetter och sen snackade vi skit ...*hehehehe* och lyssnade på musik. Vi snackade en hel del om mormor och lite annat shiier...

SAKNAr och TÄNKER på henne hela tiden.
Jag bara önskade att du fanns hos mej nu.
Du är en fín person ;'(....



Pusss pussss "/<3333.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: