2010-02-07 | 16:55:41

F ö R L å T ;'( <3 !



F Ö R L Å T :'(<3.

Jag är hemskt ledsen att det ska bli såhära hela tiden.
Jag har snart ingen ork med mitt liv mera och allt känns så meningslös allting och jag vet inte vad jag skall ta mej till. Allt jag gör eller försöker med så blir allt galet, men vissa kan jag inte förlåta pga vissa saker , men jag hoppas att de andra kan förlåta mej och jag vill inte se eller höra något från vissa personer och jag hoppas att ni kan låta mej vara ifred bara. Ni är bara ivägen för mej. Usch vad jag är trött på detta jävla liv .


Förlåååt :'(<33 !

2 Kommentarer
Anonym:

personenen ska tännka

2010-02-08 | 21:49:26
issa & daniel& johanna:

ja men om du nu e så trött på livet så sluta säg de å gör av med dig ..

vi hjälper gärna till:)

2010-02-09 | 21:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: