2010-02-11 | 20:12:33

elfte februari tvåtusentio ( torsdag ).

TORSADG !!!

Idag har man allt jobbat som vanligt och det har varit en ovanligt seg och jobbig dag !
Jag var vrål trött å så när jag väll gick upp idag och sen när jag väll kom fram.
Ingen ork , men jag kämpade och kämpade .
Då slapp man att vara själv idag och hon var frisk nu.
Ursch, vette fasen vart jag skall börja skriva.<

Jobbet är såå segt så man pallar inte så mycket längre.
Jag fryser hela tiden och vi städade idag och sen skulle vi handla därpå.
Usch det är så mycket jag hatar i den hära världen .

När jag kom hem så Berättade jag min händelse vad som hände med mig på bussen för mamma .
Hon blev tokig. Hon frågade senare om jag ville haka på ner till stan , jag ville det, men jag fick ont i magen då fan .....

BILDEN SÄGER ALLT HUR DÅLIGT EN MÄNNISKA KAN MÅ OCH SEN HUR DET TAR PÅ ENS KRAFTER, OCH DET ÄR JAG PÅ BILDEN......





Det här är så jävla respektlöst .
Hur fan kan man bara slå någon som är oskyldig på en buss ?
Jag är en av dem idag som blev slagen på bussen av en stolle som var hel slut i huet :@ .
Det gör mej så jävla förbannad och han var väll kanske i 30års åldern elr vette fan vet jag.
Han bröt på engelska och snackade lite svenksa..
Han var typ flint på huvudet och hade vit jacka på sig.
Han stank alkohol alltså sprit .
Han bara slog mej utan anledning den jävlen.
Det känns som det är någon jävla liga efter mej hela tiden + att folk håller koll på än vad man än gör :( . 
Alltid är det nåt som händer mej i stort sätt varje dag elr hela fucking tiden....
Vfr inte låta mej vara för ?
Jag pallar inte mera :'( och det är ju det ingen vill förstå elr acceptera :'(((??

Det är de som är såå sinnessjukt .

Vaafan , jag är ingen jävla boxningssäck som man slår
eller misshandlar och elr utnyttjar för sex :'(.

Ni vet int ett skit om mej om ni vill veta vad som
har hänt mej så kan ni följa min blogg ..

Http://blondinenmadde.webblogg.se

KOMMENTERA & LÄS NOGA ...
Byeeeeee !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: