2010-02-24 | 18:11:58

bio ikv då ;).

Då ska man på ikv då och jag ska se på " FARSAN " med en jobbarkompis.
Jag hoppas att det kommer att bli kul :) och det var ett tag sen man var på bio nu :D. *hehehe* .
Jag ska ta bussen som går 18:20 från resecentrum så jag väll typ framme i Skge vid 18:40 ca .
Filmen börjar vid 19:00-20:30 tror jag eller det märks ju när jag är hemma dock.

Jag kommer att nås på mobben fall den som vill höra av sig till mig ;).
Men jag kommer att uppdatera bloggen senare när jag väll kommer hem !

Pusss pusss :-)

Bilder fr olika filmer . B.la " Farsan , Kopps & Jalla jalla " .


JALLA JALLA !



KOPPS !



FARSAN !





Ha en trevlig kväll alla !!!
Puwss Puwss 33333

 



1 Kommentarer
Raz:

Nice nice!

Förväntar mej ett inlägg om hur den var sen senare ikväll ^^

2010-02-24 | 18:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: