2010-02-07 | 03:51:24

avsked ....^^

">GothPrinseSSan6   



HATAR ALLT JUST NU!!!!!!!



Till alla som läser eller kollar min blogg , bdb eller facebook !

Om ni vill tro skit om mej så skiter jag fan i vilket.
Förlåt att att man vill LÄRA känna NYA människor.
Jag ska låta er vara ifred bara om ni låter mej vara ifred.

Tack så äckligt mkt att man försöker att visa att man bryr sig om sina vänner .
Om ni vill ha det så visst jag ska fan inte störa era och isåfall får ni fan inte störa mig heller.

Vad är vänner till för??? Jooo, det är för att stötta och bry sig.
Inte en enda jävla kotte som har brytt sig eller ställt upp för meej !!!!

Bara endel.....
Inte alla!!

Kommer aldrig få se mina pengar heller.
Bara jag som ska åka framåt och tillbaka till allt och alla och utnyttjas ;(.
När endel har bil och körkort..

Trött på alla falska människor som man inte kan lita på heller.
Hatar såna typer av människor....


Orkar fan inte mera nu..
Tack och heej då alla !!!!


HATAR ALLT JUST NU!!!!!!!


Vissa som läser eller ser detta kommer bara skriva dumma saker.
Jag vet vilka idioterna är med så det är inte så äckligt svårt att gissa sig till då...

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: