2010-02-02 | 21:52:09

andra februari tvåtusentio ( tisdag ).

Tisdag



Då har man allt jobbat idag med . Sjukt seg att gå upp på morrnarna och det är ju segt som tusan.
Jag kelade med mina änglar igen alltså mina kattungar fall den somundrar det.
Vill hellre vara hemma hos dem än och jobba. Jag käkade havregrynsgröt imorse med och sen ett glas juice.

Faaan vad man springer på toan hela tiden.
Tror jag har sprungit 4ggr eller när idag på jobbet och hemma vette fan alltså.

Vi har haft rena rama bakdagen idag på jobbet . Men jag har inte mått så bra heller.
Frusit hela dagen i stort sätt och sen är det ju segt att vara ensam fast har ju mina katter..
Men ändå..

Vi har bakat bullar och olika kakor .
Jag bakade ut mina brysselkex och sen gjorde jag korintkakor med russin.
Êfter det senare så bakade vi ut bulldegen.

Sen gick jag och en till iväg med "Interposten" till "Kolonigatan", men innan det så handlade jag mat till mej sjäölv o det blev en Grekisksallad , dricka och godis och sen kattmat till katterna .
Jag har tragit en hel del bilder med.


Senare sen vid 14:00 eller nåt så fikade vi och då fick vi provsmaka bullarna o de var vrålgoda.
Sen därpå fick vi besök av "Dackeskolans lärare" och vi berättade vad vi gjorde å sådana saker...
Jag kände igen några sen tidigare och jag berättade lite å så vad vi gör å så.


Jag är alltid en sån som berättar saker vad vi gör för de andra är så blyga av sig, men men det är inget man kan råför. Sen drog jag till bussen efteåt och jag var hur jälla trött som helst.
Håller nog på och bli sjuker med , nyser en hel del och sen näsblod till och från.
Jobbigt som fan är det.

Snackat med min mor i telen med och sen sms:at min ÄLSKADE Andreas <333333.
När jag kom hem så satte jag mej vid datorn och kollade min "bdb&facebook", men det händer inget kul där precis , men men....


Jag har sovit en hel del och sen drog jag till morsan en sväng så fick hon testa dem nya Ahlgrens bilarna som var Salt lakrits. Hon tyckte att dem var goda och det tyckte jag med ;O);O);O).  Rekomenderar fall det är nån/någom som gillar/älskar lr tycker om salt lakrits.....


Bilder för dagen ;) .

Saga och hennes kidz <333 .

 <33333333

Bullarna som vi bakade idag och dem blev suveränt goda.

Bullartna som vi bakade idag 2/2-2010

Orginala och Salt Lakrits - Ahlgrens bild + massa klubbor ;)))<3333.

Gött va ?!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: